Behanginspiratie

11 Aug

Best wel vaak verander ik mijn interieur. En zodoende (eigenlijk noodgedwongen, want als ik iets wil doen, dan ook meteen) heb ik me zelf leren behangen. Eigenlijk gewoon maar doen en dat is ook wel eens mis gegaan. Maar ja, aldoende leert men! Vooral het oude retro behang is nogal lastig.

IKEA krukje opgepimpt met behang

Gelukkig maken ze tegenwoordig ook retro behangetjes en dan wordt het helemaal een klusje van niets! Met behang kun je zoveel leuke dingen doen en eigenlijk vind ik het sneller gaan dan schilderen en je je kan meteen gaan inrichten. Je hoeft niet te wachten totdat het droog is!

Ook in mijn Lunchroom had ik altijd behang, zoals hier van PIP Studio, dit heb ik wel laten doen..!

Ook het merk Room Seven verkoopt veel behangetjes wat past in een retro interieur, bloemetjes maar ook deze gave Big Dots

Dit behang kan je hier bestellen

Heel bijzonder en een gaaf effect geeft de behangranden van Catalina Estrada, ze zijn er in vele kleuren

Het Catalina Estrada behang is te verkrijgen bij Juffie’s Warehouse, via deze link is de behangrand te bestellen

En ik kan er niets aan doen, maar deze mural van PIP Studio “Postcard from Amsterdam” blijf ik geweldig vinden!

Afmeting is 186 x 280 cm en je hebt deze mooie muur voor € 189,00 Ook hebben, je kan het hier bestellen!

Zelf heb ik een rose/witte ruit aan één kant van de kamer en daar ben ik nog steeds blij mee.

Staat toch gezellig met zo’n bosje Lathyrus ervoor!

De bloemenschilderijtjes en blikjes komen bij http://www.retroloekie.nl vandaan

En met de restjes behang kun je altijd nog mooie enveloppen maken!

Veel plezier met behangen!

Geef een reactie

