Een goede dagcrème voor de oudere huid

6 Aug

Ik ben nu 54 jaar en heb dus een speciale crème nodig voor mijn droge huid. En dat vind ik best een moeilijke zoektocht, ook al vraag ik advies aan de Drogist of Parfurmeriezaak.  Toch zit ik vaak thuis met potjes crème die ik toch niet fijn vind. En dat kunnen duurdere en goedkopere cremes zijn. Wat ik belangrijk vind is, dat de crème lekker vettig is, maar toch goed intrekt en dat daarna mijn foundation er goed over uitsmeert.

Nu heb ik dan toch een crème gevonden die echt fijn is. L’Oreal Age Re-Perfect Pro-Calcium dagcrème

Deze dagcrème van L’Oréal smeert inderdaad goed uit en is verrijkt met een soort van Calcium die de huid zijn stevigheid teruggeeft. Daarnaast bevat deze crème  een UV-filter – SPF 15 – dat ook de veroudering van de huid tegengaat. Eigenlijk zal dat me allemaal worst wezen, waardoor het allemaal komt. Als het maar z’n werk doet.

Een potje van 50 ml kost € 22,99 maar er zijn vaak aanbiedingen van dit merk bij de Kruidvat en de Etos. Meestal ben ik zo’n € 12,00 kwijt.

Ps. De potjes die ik over heb, die ik toch niet goed vind. Gebruik ik  als handcrème of smeer m´n voeten ermee in. Dus weggegooid geld is het nooit!

Geef een reactie

